Informació Generació de nous ingressos i recursos

Generació de nous ingressos i recursos 

Oberta permanentment Càpsula Activa
Docents:
INSCRIU-TE


Què hi trobaràs?

Tots els clubs s’enfronten diàriament a l’àrdua tasca de “buscar” patrocinadors i generar nous clients per garantir la seva viabilitat. En un moment on les subvencions i ajudes públiques han deixat de ser la font de finançament de molts clubs i federacions, aquests han tingut que activar la seva xarxa comercial per a generar aquelles inversions necessàries.

La majoria de clubs, no disposen d’una estructura professional que els permeti treballar amb paràmetres empresarials. En aquest sentit, la majoria de directius de clubs han fet servir contactes personals o han aconseguit involucrar econòmicament a  pares i a mares de jugadors i jugadores dels clubs.

  • Pla de màrqueting i comunicació.
  • Com generar negoci:
  1. Programa de patrocini
  2. Captació de clients

Els Continguts

  • El pla de màrqueting i el pla comercial.

  • Tipus de patrocini i de patrocinadors.

  • L’activació del patrocini.

  • El ROI i la monetització.

  • Recursos atípics.

  • Eines de gestió.

  • Estudi de cas.


Què aprendràs?
  • L’objectiu del mòdul és facilitar les estratègies que ens permetin detectar els actius del nostre club, així com definir una estratègia que ens permeti generar relacions amb empreses privades que ens permetin captar recursos per a finançar les nostres activitats així com conèixer diferents estratègies comercials per a la captació i fidelització de clients.


Avanç

Darrera modificació: divendres, 5 febrer 2021, 19:12