POLÍTICA DE PRIVACITAT

Responsables: Escola de Directius de Club (EDIC) és propietat de la Federació́ Catalana de Basquetbol (FCBQ), amb CIF nº G08665432, domiciliada a Barcelona, Rambla de Guipúscoa, 27 (08018); i EUNCET FORMACIÓN SL (EUNCET), amb CIF nº B65701542, domiciliada a Terrassa, Ctra. de Terrassa a Talamanca Km. 3 (08225).

Finalitat:

-          Formalitzar la inscripció a les Càpsules formatives, Curs o activitat corresponent, i gestionar el seu pagament.

-          L’enviament d’informació relacionada amb la formació.

-          Realització d’estadístiques.

-          Difondre a través de diferents mitjans de comunicació pública, tals com la pàgina web o enllaços a internet de galeries de fotos, imatges de les activitats que realitzen els participants al Càpsules formatives, Cursos o altres activitats amb la finalitat de promocionar l’esport i les activitats de la FCBQ i EUNCET, sense que aquestes accions impliquin un dret de remuneració a favor de l’afectat

Legitimació:

-          Relació contractual entre EUNCET FORMACIÓ SL, la FCBQ i l'usuari en el moment de la compra del producte o serveis. Per completar el procés de compra pot ser obligatori que ens faciliti les dades personals que se li demanin. Si no ens facilita les seves dades personals, el procés de compra o contractació podria no ser completat.

-          El seu consentiment lliure, específic, informat, inequívoc.

Destinataris: Les dades es podran comunicar a:

-          Les entitats bancaries corresponents per a la gestió dels pagaments, a les escoles que, en col·laboració amb la EDIC, la FCBQ o EUNCET promouen els diferents cursos.

-          La mutualitat esportiva o professionals sanitaris que correspongui si fos necessari i en el cas dels cursos, també a la Federación Española o Internacional.

-          Sempre que existeixi una obligació legal.

Conservació de les dades: Les dades es conservaran mentre continuem disposant del seu consentiment i sigui necessari per complir amb les obligacions legals establertes.

Drets:

-          Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment.

-          Dret a accedir, rectificar i suprimir les dades.

-          Dret de limitació de l’ús o oposició del tractament de dades.

-          Dret a presentar una reclamació davant la Autoridad de Control (apdcat.gencat.cat), si considera que el tractament no s’ ajusta a la normativa vigent.

Mail de contacte per exercir els drets: info@escoladirectiusclub.cat

Descarrega't les polítiques de privacitat i informació sobre la política de protecció de dades personals

Última modificación: viernes, 18 de octubre de 2019, 13:11