Les càpsules en 10 passes

1. Informa’t sobre cada càpsula.

2. Inscriu-te a la càpsula que desitgis a https://inscripcions.escoladirectiusclub.cat  (Les inscripcions són 15 dies abans, no et quedis sense plaça). Per inscriure't a la primera càpsula t'hauràs de registrar a la nostra plataforma de pagament, en les càpsules posteriors només hauràs d'accedir amb el teu usuari i password (no te n'oblidis).
  3. Les càpsules s’incien el dilluns més pròxim al dia 1 del mes.
  4. Un cop inscrit/a, i just abans de començar la càpsula, rebràs les teves claus d’accés a la plataforma.
  5. La càpsula té una durada de 3 setmanes, en les quals hauràs de llegir els apunts i veure el video corresponent a cada setmana. Ho pots fer al teu ritme.
  6. La tercera setmana, a més a més, farem la sessió presencial el divendres de 16.30 a 20.30 a la seu de la FCBQ. Hi seràn presents el professor i un exponent de bones pràctiques. També tindràs un qüestionari per valorar els teus coneixements.
  7. Durant les tres setmanes podràs contactar amb el teu professor/a per exposar els teus dubtes i/o l’administrador/a de la càpsula per si tens problemes tècnics
  8. Si realitzes (tu o el teu club) les 9 càsules tindràs un reconeixement.
  9. Al final de temporada, el teu club podrà demanar a la FCBQ la subvenció per a cobrir les despeses d’inscripció del club.

QUÈ HI TROBARAS A LA PROPERA CÀPSULA...

Escola Directius Club EDIC

Last modified: Sunday, 13 October 2019, 7:17 PM